IDENTYFIKACJA WIZUALNA
BRANDING I REBRANDING
Logo i księga znaku
System identyfikacji wizualnej
Projektowanie graficzne
Szablony prezentacji multimedialnych
Branding obiektów i floty
BRIEFING
Identyfikacja wizualna to graficzna tożsamość firmy.
Tworzenie identyfikacji marki zawsze poprzedza briefing, dzięki któremu wiemy, dla kogo i co tworzymy.
Rozważasz współpracę z nami?
Prześlij nam wypełniony B R I E F
NOWA MARKA
Potrafimy ustawiać priorytety tak, by nie przepalać zbędnie budżetów.
Stworzyliśmy wiele identyfikacji wizualnych dla nowopowstających marek czy firm. Wiemy, czego potrzebują na start.
DESIGN PODSTAWOWY:
• logo i uproszczona księga znaku
• typografia zaprezentowana na potrzebnych drukach firmowych (wizytówki, teczki, papier firmowy, koperty, oferta, etc.)
• strona internetowa
• grafiki na profile w mediach społecznościowych.
• stopka maila + podstawowe formaty niezbędne do kontaktu z klientem
• ulotki, foldery i vouchery.
Architektura treści
IDENTYFIKACJA WIZUALNA ZAWSZE WYNIKA ZE SPECYFIKI FIRMY, GRUPY DOCELOWEJ czy branży.
Może na pierwszy rzut oka tego nie widać, ale skuteczny design to wypadkowa lingwistyki, psychologii i architektury znaku. Każdy projekt zaczyna się od ustalenia, co marka ma do powiedzenia swoim klientom i w jakiej konwencji. Dopiero wtedy można rozmawiać, jak zrobić to najlepiej.
PROSTY SCHEMAT
OFERTA | KIM JESTEŚMY | CZYM RÓŻNIMY SIĘ OD INNYCH | CO ZROBILIŚMY | CO MOŻEMY ZROBIĆ
KEY VISUAL
Identyfikacja wizualna opiera się na logice, dając możliwość swobodnej nadbudowy.
Współpraca z markami, które nie miały identyfikacji i nagle ją dostają, pokazuje jak zmienia się sposób podejmowania decyzji. Nagle okazuje się, że nie trzeba co rok szukać pomysłu na siebie, nowe projekty zaczynają same wynikać z siebie, bo w jasny sposób wytyczają kierunek.
WIELOLETNIA WSPÓŁPRACA
Za markami, które obsługujemy, stoją ludzie tacy jak my.
Znamy się na tym, co robimy, więc zawsze gramy w otwarte karty. Nie ignorujemy małych tematów, nie klękamy w obliczu dużych. Lata praktyki pokazują, że pomysłowość plus wiedza robią swoje. Może właśnie dlatego klienci zostają z nami na wiele lat, traktując jak część zespołu decyzyjnego.