IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Branding i rebranding
Projekt logo
Księga znaku
Projektowanie graficzne materiałów reklamowych
Oznakowanie budynków i biur sprzedaży


BRANDINGKompleksowa identyfikacja wizualna
LOGO+pakiet startowy dla firm
Strategia markiDesign zorientowany na cel
Analizujemy i wyciągamy wnioskiOptymalizujemy rozwiązania, proponując jedynie te, które wynikają z rzeczywistych potrzeb klientów.
wypełnij brief

branding i rebranding

Wybrane realizacje

Analizujemy potrzeby i oczekiwania
Porządkujemy priorytety
Proponujemy rozwiązania adekwatne do sytuacji

Logo i księga znaku
System identyfikacji wizualnej
Projektowanie graficzne
Szablony prezentacji multimedialnych
Branding obiektów i floty

Geometria Designu
Architektura treści

Identyfikacja wizualna to suma pracy analitycznej, gdzie na grafikę i treść oddziałuje wiele czynników niewidocznych czy pozornie nieistotnych. Mimo wydawałoby się sporej dowolności kreacyjnej, istnieją niepisane zasady czy ograniczenia, które trzeba uwzględnić przy projektowaniu każdej marki.

KEY VISUALIdentyfikacja wizualna

To usystematyzowany, ale elastyczny i dający się nadbudowywać szkielet zależności graficznych, które niezależnie od wyrażonej nim treści powtarzają zdefiniowany wcześniej styl wynikający z tożsamości marki. Składają się na niego typografia, proporcje między znakami, kolory, sposób zagospodarowania obrazu, które połączone w całość tworzą nienaruszalny konstrukt.

Zapytaj o wycenę!
Skontaktuj się