strona internetowa

Aktualizacja strony i wsparcie techniczne krok po kroku

Strona internetowa to więcej niż wizytówka – to dynamiczne narzędzie, które musi działać sprawnie, szybko i bezpiecznie, aby wspierać Twój biznes.

Niestety, wiele osób czy firm po wdrożeniu strony internetowej zapomina, że wymaga ona regularnych aktualizacji i opieki. Jeśli chcesz, by Twoja witryna była zawsze w świetnej formie, musisz zwrócić uwagę na aktualizacje i aspekty techniczne, które wpływają na doświadczenia klientów odwiedzających Twoją witrynę.

Twój klient wchodzi na stronę, a tam… aktualności sprzed roku, oferta nieaktualna, a blog pełen pustych obietnic. Znasz to? My też… Brak świeżych treści to jeden z głównych powodów, dla których klienci przestają ufać marce. Co zatem robić?

  • Aktualizuj ofertę – zmieniły się ceny, dodajesz nowe usługi? Pokaż to!
  • Regularnie publikuj artykuły, które odpowiadają na pytania klientów i wynikają z Twoich bieżących działań. Jesteś zapracowany? Super! Niech Twój blog i sparowane z nim social media staną się przestrzenią, w której pokazujesz swoje KNOW HOW i budujesz zaufanie do swoich usług czy produktów.
  • Zadbaj o zdjęcia i multimedia – wiemy, że to zwykle najsłabsza i wymagająca najwięcej pracy część materiałów klienta. Nie masz swoich zdjęć? Poszukaj czegoś, co – do czasu stworzenia własnych materiałów – godnie zapełni tę przestrzeń.
 

Pamiętaj też, że zaktualizowane treści, ruch na stronie to nie tylko lepsze doświadczenie dla użytkowników, ale i sygnał dla Google, że Twoja strona jest warta wyświetlania wyżej w wynikach wyszukiwania.

Techniczna opieka zwykle jest po naszej stronie, więc nie musisz się o to martwić, ale jeśli z jakiegoś powodu uznałeś, że poradzisz sobie samodzielnie ze swoją stroną, aktualizuj oprogramowanie, na którym postawiliśmy witrynę i które wspiera jej prawidłowe wyświetlanie i działanie.

  • Optymalizuj wydajność:
    Od czasu do czasu rzuć okiem, czy Twoja strona nie ‘zamula’, i sprawdź, co może być tego przyczyną. Nie wrzucaj obrazów bez kompresji, prosto z telefonu czy aparatu, bo w ten sposob tylko spowolnisz ładowanie strony, co jest najprostszą drogą do utraty klientów. Kolejny problem to za długi kod. Wrzucony do edytora tekstu z formatowaniem prosto z worda aż prosi się o optymalizację…
  • Zgodność z przeglądarkami:
    Twoi klienci korzystają z różnych urządzeń i różnych przeglądarek – dostosuj się do nich.
 
 
Adaptacja do ewoluujących potrzeb biznesowych i oczekiwań użytkowników poprzez wdrażanie nowych funkcji i ulepszeń. Analiza opinii i sugestii użytkowników jest tutaj nieoceniona, umożliwiając ciągłe doskonalenie doświadczenia online.
Monitorowanie zmian w algorytmach wyszukiwarek i dostosowywanie strategii SEO, aby strona pozostawała widoczna i łatwo znajdowana przez potencjalnych klientów. Włącza to aktualizację treści z uwzględnieniem nowych słów kluczowych i trendów w wyszukiwaniu.

WSPARCIE TECHNICZNE:

Zapewnienie szybkiego i skutecznego wsparcia w rozwiązywaniu wszelkich problemów technicznych, z którymi użytkownicy mogą się spotkać, od błędów na stronie po trudności z dostępem do niektórych jej części.
Oferowanie pomocy użytkownikom w zakresie korzystania ze strony, w tym wsparcie w rozwiązywaniu problemów z logowaniem, nawigacją po stronie itp., jak również tworzenie i utrzymanie dostępnej bazy wiedzy i instrukcji dla użytkowników.
Administracja kontami użytkowników, w tym przywracanie hasła, resetowanie uprawnień itp. Monitorowanie aktywności użytkowników i zapewnienie bezpieczeństwa kont.
Ustawianie systemów monitorowania, które powiadamiają o ewentualnych problemach z dostępnością strony. Bieżąca analiza statystyk ruchu i działań użytkowników.
Stała optymalizacja strony w oparciu o bieżące trendy, technologie i oczekiwania użytkowników. Wdrażanie drobnych poprawek i dostosowań.
Szkolenie nowego personelu odpowiedzialnego za zarządzanie treściami na stronie. Aktualizacja szkoleń w miarę wprowadzania nowych funkcji.
Regularne tworzenie kopii zapasowych danych i błyskawiczne przywracanie w przypadku awarii. Testowanie procedur przywracania, aby upewnić się, że są skuteczne. Regularne raportowanie dotyczące aktualizacji, wsparcia technicznego i ewentualnych problemów.

EWOLUCJA STRATEGII BIZNESOWEJ

Działania w oparciu o ewolucję strategii biznesowej firmy, dostosowywanie strony do nowych celów i kierunków.

Skuteczne aktualizacje i wsparcie techniczne są kluczowe dla utrzymania strony internetowej na wysokim poziomie wydajności, bezpieczeństwa i zgodności z oczekiwaniami użytkowników. Odpowiedzialność za te obszary wymaga zarówno technicznej precyzji, jak i bieżącego zrozumienia potrzeb biznesowych.

Tagi :

Zobacz także

Treść na stronie internetowej

Treść na stronie internetowej

Treść na stronie internetowej odgrywa kluczową rolę w przekazywaniu…

Co należy rozważyć przed tworzeniem strony internetowej

Co należy rozważyć przed tworzeniem strony…

Tworzenie strony internetowej dla firmy to proces, który wymaga…

Funkcjonalności strony internetowej

Funkcjonalności strony internetowej

Funkcjonalności strony internetowej są kluczowym elementem, który wpływa na…