ęąDESIGN
agencja reklamowa Katowice
Współpracujemy z klientami z różnych zakątków świata. Mimo różnych współrzędnych geograficznych, wszystkim zależy na tym samym – owocnej współpracy i spokoju, gdyż ktoś nad nimi mądrze czuwa.

Dlaczego
wybrać
nas
?
Doświadczenie
To suma porażek i przede wszystkim sukcesów, które otwierają na pewien rodzaj odwagi w podejmowaniu i proponowaniu innowacyjnych rozwiązań.
WIEDZA
Zespół doświadczonych specjalistów gwarantuje rzetelność i kompetentną opiekę w każdym obszarze współpracy – od analizy po wdrożenie.
JAKOŚĆ
Pracujemy na technologiach i materiałach, co do których mamy pewność, że wpiszą się w oczekiwania najbardziej wymagających obiorców.
ZROZUMIENIE
Przyglądamy się i porządkujemy chaos współistniejących pomysłów. Ubieramy je w realne kształty i obrazy, które docelowo tworzą harmonijne marki.

Technologia kontra reguły
Nasi technolodzy wiąż nie są zgodni, czy pomysłowość to zaleta, czy spędzająca sen z powiek zmora zmuszająca do ciągłych eksperymentów. Nie mają za dużego wyboru, bo ich wiedza połączona z szalonymi pomysłami nazywana jest innowacyjnym podejście do reklamy .

Kampania PSIA-MAĆ.PL
PSIA MAĆ to nasz autorski projekt, mający na celu edukację w zakresie odpowiedzialnego kupowania rasowych psów. Impulsem do jego stworzenia była likwidacja pseudohodowli (2011 r.), w której wynędzniałe psy umierały śmiercią głodową.

Międzynarodowe standardy
Jesteśmy otwarci na międzynarodowe środowiska biznesowe, dopasowując naszą ofertę do uniwersalnych, europejskich standardów i potrzeb. Współpracujemy między innymi z ambasadą Polski w Irlandii.

Wspieramy organizacje OPP
Zaangażowanie w działania prozwierzęce poskutkowało wieloletnimi przyjaźniami, a te naszym wkładem w grafikę i wymyślanie szalonych gadżetów dla rozmaitych psich i kocich fundacji.
Dobry design jest konsekwentny i przemyślany w każdym szczególe.
Łączymy siłę designu, moc strategii i potęgę technologii.
Dobry design jest ponadczasowy i funkcjonalny, a każda zainwestowana w niego złotówka przynosi zysk. Dobry design broni się sam.
Przywiązujemy ogromna wagę do jakości oferowanych przez nas rozwiązań.
D. A. Garvin zaproponował podział definicji jakości na siedem kategorii.
My mamy tylko jedną zasadę. Nie oferujemy produktów czy usług, za które byłoby nam wstyd przed klientem.
Sukcesy naszych Klientów to nasze sukcesy.
Kluczem do nich jest zaufanie i wzajemny szacunek.
Wieloletnie współprace to rezultat sumy wielokrotnie potwierdzonego zaufania i poczucia biznesowego bezpieczeństwa.
Czasem ktoś pyta, dlaczego 'ęą'. Nigdy nikt nie zapytał, dlaczego DESIGN.
Mamy czarny pas z polskiego i lubimy go używać.
Z lekkim mrugnięciem oka branżowy bełkot okrasiliśmy swojsko brzmiącymi polskimi głoskami.