Blog & news

Aktualizacja strony i wsparcie techniczne krok po kroku

Aktualizacja strony i wsparcie techniczne krok po kroku

Twoja strona internetowa to więcej niż wizytówka – to dynamiczne narzędzie, które musi działać sprawnie.

SEO – Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych

SEO – Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych

SEO - Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych to zbiór strategii i praktyk mających na celu poprawę widoczności strony internetowej w wynikach organicznych wyszukiwarek. Skuteczne SEO pozwala…

Treść na stronie internetowej

Treść na stronie internetowej

Treść na stronie internetowej odgrywa kluczową rolę w przekazywaniu informacji, przyciąganiu uwagi użytkowników i budowaniu relacji z klientami. Skuteczna treść powinna być nie tylko atrakcyjna…

Co należy rozważyć przed tworzeniem strony internetowej

Co należy rozważyć przed tworzeniem strony internetowej

Tworzenie strony internetowej dla firmy to proces, który wymaga uwagi i planowania. Oto kilka kluczowych kwestii, które warto rozważyć przed rozpoczęciem tego projektu, zwłaszcza jeśli…

Funkcjonalności strony internetowej

Funkcjonalności strony internetowej

Funkcjonalności strony internetowej są kluczowym elementem, który wpływa na doświadczenie użytkownika, skuteczność witryny oraz spełnianie celów biznesowych.

Projekt graficzny strony internetowej

Projekt graficzny strony internetowej

Projekt graficzny strony internetowej odgrywa kluczową rolę w przyciąganiu uwagi użytkowników, budowaniu wizerunku marki i zapewnianiu pozytywnego doświadczenia użytkownika.

Analiza konkurencji przed realizacją strony internetowej

Analiza konkurencji przed realizacją strony internetowej

Analiza konkurencji jest niezwykle istotnym elementem strategii biznesowej i projektowania strony internetowej. Zrozumienie otoczenia konkurencyjnego pozwala firmie dostosować swoje podejście, wyróżnić się na rynku i…

Definiowanie grupy docelowej przed realizacją strony internetowej

Definiowanie grupy docelowej przed realizacją strony internetowej

Definiowanie grupy docelowej jest kluczowym elementem strategii marketingowej i projektowania strony internetowej. To proces określania, kto jest głównym odbiorcą produktów lub usług firmy.

Cele strony internetowej. Jak je określić?

Cele strony internetowej. Jak je określić?

Cel strony internetowej powinien być jasno zdefiniowany i zgodny z celami ogólnymi firmy. Poniżej znajdziesz kilka możliwych celów, które firma może mieć w związku z…

Wielkoformatowa reklama: przemijający trend czy nadal skuteczna strategia?

Wielkoformatowa reklama: przemijający trend czy nadal skuteczna strategia?

Czy billboardy i plakaty nadal mają miejsce w skutecznych strategiach reklamowych, czy też przyszłość niesie ze sobą zmierzch tego klasycznego medium? W dzisiejszym wpisie przyjrzymy…

Czy drukowanie ulotek nadal ma sens?

Czy drukowanie ulotek nadal ma sens?

W erze cyfrowej, gdzie większość działań marketingowych przenosi się do świata online, pojawia się pytanie: czy drukowanie ulotek w dzisiejszych czasach to nadal dobry pomysł?…

Kluczowe materiały reklamowe dla deweloperów

Kluczowe materiały reklamowe dla deweloperów

W dzisiejszym konkurencyjnym świecie rynku nieruchomości, deweloperzy muszą włożyć dodatkowy wysiłek, aby wyróżnić się spośród tłumu. Jednym z kluczowych elementów skutecznej strategii marketingowej są wysokiej…

Brief agencyjny: klucz do sukcesu Twojej kampanii reklamowej

Brief agencyjny: klucz do sukcesu Twojej kampanii reklamowej

W dzisiejszym zglobalizowanym świecie skuteczna reklama wymaga nie tylko kreatywności, ale także solidnego planu działania. To tutaj pojawia się kluczowe narzędzie dla agencji reklamowych i…

Pakiety i abonamenty

Pakiety i abonamenty

Z przyjemnością informujemy o wprowadzeniu naszych nowych pakietów promocyjnych, stworzonych z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, które potrzebują wsparcia w budowaniu marki oraz rozwijaniu…

Udana współpraca z agencją reklamową

Udana współpraca z agencją reklamową

Spora część napięcia między klientem a agencją bierze się z braku zrozumienia punktu widzenia drugiej strony oraz "czekania".

Naming, czyli w drodze do nazwy

Naming, czyli w drodze do nazwy

Blog Przemyślana identyfikacja wizualna Słowa które sprzedają Dobry naming streszcza markę Może na pierwszy rzut oka tego nie widać, ale naming to kombinacja lingwistyki, fonetyki,…

Fajne logo czyli jakie?

Fajne logo czyli jakie?

Blog Przemyślana identyfikacja wizualna Anatomia sensu Reguły rozumienia zasad tworzenia marki Pisanie metatekstów pokazujących od kuchni, jakie zależności składają się na proces tworzenia marki bywa…

Wizytówki MULTILOFT

Wizytówki MULTILOFT

Blog Przemyślana identyfikacja wizualna Czasem spotyka się ludzi, których nie da się streścić ani w słowie, ani w obrazie. Z oczywistych względów przypadła mi rola…

Przemyślana identyfikacja wizualna

Przemyślana identyfikacja wizualna

Blog Przemyślana identyfikacja wizualna Przemyślana identyfikacja wizualna To coś więcej niż tylko logo i projekt podstawowych materiałów wizerunkowych. To spójna koncepcja, pokazująca filozofie i treść,…

PSIA-MAĆ.PL | kampania społeczna

PSIA-MAĆ.PL | kampania społeczna

Blog Przemyślana identyfikacja wizualna Szczenięta rasowe tanio*Promocja trwa do wyczerpania suki. Nim kupisz szczeniaka, sprawdź warunki, w jakich żyje suka, która go urodziła. PSIA MAĆ…

Zarys dziejów reklamy

Zarys dziejów reklamy

Blog Zarys dziejów reklamy Reklama nie jest wynalazkiem ani współczesności ani minionego stulecia Początkowo reklama miała charakter przekazu ustnego, kiedy to ustnie na targowiskach oferowano…